Jump to content

bigi4life

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של bigi4life

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם היום "תפס" אותי שוטר ...שלטענתו עברתי צומת באדום... למי שמכיר זו צומת שבעת הכוכבים בירידה מכביש איילון(20) יש שם 2 צמתים אחת אחרי השניה ושניהם מרומזרים....בקיצור....אני זוכר שעברתי את הצומת הראשון היה ירוק ...לא מהבהב ולא כלום ירוק...הרמזור השני היה אדום ושם גם נעצרתי ....לפני שהספקתי לעצור ברמזור השני רכב משטרה צעק לי ברמקול לעצור בצד ואמר לי שעברתי באדום אחרי שהרמזור התחלף לירוק חצינו אני והוא את הרמזור ועצרתי בצד..... הוא אמר שעברתי באדום ואני אמרתי :"איךךך.....אני ראיתי ירוקק לא יכול להיות...." לא רציתי להתווכח יותר מדי....ואמרתי שאני מצטער ..... בקיצור ....השוטר כתב את הדו"ח 250 שקל בלי נקודות....וכתב שרכבתי על קטנוע שחור....ואני בכלל רוכב על אופנוע 250 סמ"ק קצת ישן והוא בצבע כחולל לא שחור ..(אפילו לא כחול כהה...) קצת קשה לקרוא את מה שכתב השוטר אבל אני אנסה בכל זאת.. "במהלך נסיעה ברחוב הנ"ל מכיוון ..(2 מילים לא מובנות) אחרי הקטנוע הנ"ל הבחנתי בו כאשר הנהג נוסע בנתיב ירידה לכביש 20 (עוד מילה לא מובנת) פנה בחזרה שמאלה בכך שעבר על פני שטח מסומן נראה לעין תאורת התור תקינה כביש ויש לשמור קשר עין עד לעלייתו-(זה מה שהצלחתי לפענח מהד"וח) בדברי הנהג השוטר כתב... "אני מצטער" זה הד"וח הראשון שלי ועדיין הייתי בהלם שלטענתו עברתי באדום וניסיתי לשחזר את זה בראש שלי באותו רגע כמה וכמה פעמים ואני כמעט בטוח שלא עברתי באדום ...מה עוד בדו"ח לא כתוב כלום על רמזור אדום או מהבהב או לא יודע כתוב רק משהו על שטח מסומן וכו' האם יש סיכוי לערער ולבטל את הדו"ח ....בגלל שהמקרה שהשוטר עצר אותי לא תאם את מה שהוא כתב בד"וח (רמזור אדום ושטח הפרדה) ובנוסף הוא כתב קטנוע שחור וזה אופנוע כחול תודה רבה לכל העוזרים... נ.ב בעבירה הוא כתב 22 (א) (את החיקוק לא הבנתי מה הוא כתב) סמל סעיף 5512
×
×
  • תוכן חדש...