Jump to content

BenH308

  • הודעות

    6
  • כאן מאז:

הנקודות של BenH308

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. BenH308

    gran touring באירופה

    ברור - בימים שאנחנו מתכוונים לשהות ברומא / ברצלונה אנו לא מתכוונים לשכור רכב. בעניין קטעי הקישור: חלקם (כמו המעברים בשוויץ או הסיבוב לגשר מיו בצרפת) אמורים לספק לנו הנאה מבחינת נהיגה קצת יותר מהנה ומערבת, גם מבחינת נופים וגם מבחינת כבישים. אפילו שאלו יהיו קטעים דיי מעייפים אני מאמין שהם יחזירו את הדיבדנט שלהם.. הקטע היחיד שהוא באמת נסיעה ארוכה ו"סתמית" הוא המעבר מרומא לצפון איטליה. יכול להיות שדווקא על החלק הזה לוותר - למשל לעבור לטיסה שנוחתת במילאנו (במידה והמחיר סביר..) וכך נוכל להקדיש יותר ימים לצפון/צרפת. מה דעתך על הכיוון הזה? שאר קטעי הקישור ע"פ אופי הטיול יגבו מן הסתם שעות שעמום אבל נשמע לי שנוכל לנצל אותם לטובה עם תכנון נכון של הדרך (בטח אם נוותר על רומא). בסופו של דבר לרומא תמיד אפשר לחזור לסופ"ש שיוקדש רק לה. יניב ח. - טיול באמת דיי דומה, בטח אם אנחנו נחליט לוותר על רומא.. איך הסתדרת עם המרחקים? הבעיה שמסתמנת כרגע היא עלות השכרת הרכב. ע"פ מה שמצאנו מדובר על עלויות שנעות באזור ה-450 יורו לשני נהגים בני 21 (כולל עלויות לנהגים חדשים וביטוחים) לתקופה של 8 ימים לרכב כמו פוקוס/גולף. עד לפה מדובר בעלות סבירה, אבל העמלה שחברות ההשכרה לוקחות על החזרת הרכב לברצלונה (במקום רומא) עומדת על 600 יורו במקרה ה"טוב". וזה עוד לפני שחישבתי עלויות דלק ואגרות בכבישים... קומבינות ישראליות כמו החזרת רכב אחד באיטליה/צרפת ואיסוף רכב אחר משם לספרד לא הזילו בצורה משמעותית. רכב בסגמנט B הקטן יותר חוסך לנו לאורך כל הטיול לא יותר מאשר 36 יורו בהצעה הכי טובה שקיבלנו עד עתה.. לאור המרחק הגדול שאנחנו הולכים לכסות לא נראה שזה שווה את הירידה ברמת הרכב. מלבד פניה לסוכן מכירות (את זה אני אעשה אם באמת לא מסתדר ובכל מקרה יותר לקראת מועד הנסיעה) יש למישהו הצעות כיצד להוזיל את עלות ההשכרה של הרכב?
  2. BenH308

    gran touring באירופה

    אני ממש לא דוחה את הגישה שלך. כאמור אני הולך להקדיש לזה המון זמן ומחשבה - ובגלל זה העלתי את הנושא בפורום דיי רחב שרבים מחבריו כבר הספיקו לצבור ניסיון. הטיול יתקיים בספטמבר ואנחנו כבר עכשיו מתחילים לבדוק אפשרויות. הסגנון הזה של טיול נסיעות במבט ראשון נראה מאוד מתאים ומושך. נכון, זה טיול פחות מעמיק שדורש השקעה לא מבוטלת של אנרגיה על "סתם" נסיעות אבל (שוב, במבט ראשון) יש פוטנציאל הנאה לא מבוטל. אנחנו עשינו מעין מרתון בדיקות באינטרנט ומול משפחה (אותם חברה ותיקים בעלי ניסיון...) ומשם שאבנו את הרעיון הראשוני והמסלול שהצגתי. אני כן אומר שבאופן כללי אני רוצה טיול קצת יותר רחב מאשר 5 ימים ברומא ושבוע בברצלונה, בשתי הערים האלו ובאזורים הסמוכים אני מאמין שאפשר לבלות גם שבועיים בלי להשתעמם אבל זה לא הכיוון של הטיול הנוכחי. יכול להיות שאחרי בירור יותר מעמיק אנחנו נבין שבשבועיים לא נספיק להגיע לנקודות החשובות לנו וגם נמצא את עצמנו "רצים" אחרי היעד הבא ומבלי להינות מהדרך. ובגלל זה אני מתייעץ עם פורום יותר רחב מאבא ודוד שעשו טיול דומה לפני X שנים...
  3. BenH308

    gran touring באירופה

    גישות שונות כנראה. ברור לנו שיהיו כמה ימים מתישים. אבל אחרי כל יום כזה אנו מתכננים יום-יומיים מנוחה (רומא, אזור וורונה, ברצלונה ולפני זה עצירה שלא נקבע מיקומה בדרום צרפת), בגילנו אני מקווה שנוכל לעמוד בזה האם מישהו יכול לתת המלצות נוספות לטיול בסגנון הזה? גם סתם המלצות נקודתיות על מקומות/אתרים ששווה להתעכב עליהם יתקבלו בברכה, בטח כאלו עם אופי מוטורי
  4. BenH308

    gran touring באירופה

    קודם כל תודה על התגובה המפורטת. 1. בחיפושים שערכנו באמת הגענו לאופרן. אין לנו ניסיון קודם איתם (ובאופן כללי עם השכרת רכב...). האם אתה / מישהו מכיר ויכול להמליץ? 2. לא חשבתי לרגע לחסוך לעצמי איזה סוג של ביטוח, כל כיסוי אפשרי לרכב של כמה אלפי יורו הוא דיי נחוץ.. ידוע לך מה סדר גודל של ביטוחים + עמלה של השארת הרכב במדינה אחרת?. 3. עקרונית אני מסכים, סופרמיני מודרנית תספיק העניין הוא שע"פ מה שאני הספקתי לראות ההפרש במחיר לא משמעותי מידי ועומד על כמה עשרות יורו בלבד. ובהתחשב במרחק הגדול מכונית מרווחת יותר (ואני בחור דיי גדול..) עם מנוע דיזל בריא נשמעת מתאימה. 4. נקודה חשובה שלא חשבתי עליה. הכוונה במדבקות אוטובאהנים היא לתשלום אגרה כלשהי? עוד טיפים על כבישי אגרה באזור? 5. אנו ניקח רכב עם היציאה מרומא ונחזיר אותו בכניסה לברצלונה, באמת שאין טעם לשלם עליו בשביל שיעמוד בחניה באחת מהערים האלו.. אני מבין שנראה כאילו מדובר בטיול שמנסה להספיק הכל (וגם הצמדתי שם דיי יומרני בכותרת חח). וזה מצד אחד נכון. באמת המרכיב של הנסיעות פה הוא מאוד משמעותי וייקח חלק גדול מהטיול אבל אנחנו מודעים לזה ואפילו מצפים לזה (מזוכיסטים שכמונו אבל הכיוון שלנו הוא לעשות טיול "טעימות". אני לא רוצה למצות את רומא עד תומה, לעבור לאגם גרדה למצות אותו וכך הלאה לכל התחנות. אלא יותר בכיוון של להגיע לאתרים ומקומות שמעניינים אותנו לטעום ולהמשיך בדרך. בסך הכל הכוונה ליצור טיול דינמי. אם לדוגמה ע"פ התכנית הכללית שיצרנו הקדשנו יומיים לאזור של וורונה אבל אנחנו נהנים ומעדיפים להקצות יום-יומיים נוספים נוכל להרשות את זה לעצמנו. מה שבפועל אומר שלמעט המלון ברומא ובברצלונה אנחנו לא מתכוונים להזמין מראש מהארץ (יותר בסגנון של להכין רשימה מפורטת של מלונות מתאימי תקציב בכל אזור ולהזמין יום לפני או במקום - אפילו שיכול להיות ומדובר על עלות גבוהה יותר). זהו בעצם הטיול שלנו אחרי הצבא. בראיה שלנו תמיד אפשרי לחזור לרומא/ברצלונה/כל עיר אירופאית אחרת לסופ"ש שמוקדש רק לה. אם יש המלצות למקומות לטייל בהם באזור מודנה/וורונה זה באמת יוכל לעזור.
  5. שלום לכולם, חדש בפורום. אני וחברתי מתכננים לצאת בספטמבר (כן אני יודע שזה דיי רחוק..) לטיול בן שבועיים שיתחיל ברומא ויסתיים בברצלונה - כרטיסי טיסה הוזמנו דרך אל על. מנהלים: אם השרשור לא במקום המתאים נא העבירו. הייתי שמח לשמוע את הצעותיכם בכמה נושאים: 1) השכרת רכב: הבנתי שיכול להיות בעייתי עקב הגיל הצעיר יחסית (בן 21). אם יש הצעות לחברות השכרה שיאפשרו לי לקחת רכב (בשאיפה לקטגוריה C - פוקוס וכו') + טיפים כלליים להשכרת רכב בחו"ל. 2) התכנית הכללית היא לצאת מרומא (אחרי יומיים-שלושה בעיר) לכיוון מודנה/אגם גרדה ליומיים+ באזור. משם להמשיך לגיחה להרי האלפים דרך מעבר סטלביו (לינה בדאבוס-שוויץ) וחזרה דרך מעבר סאן ברנדינו ודרומה עד לאגם קומו/להמשיך לטורינו. סה"כ יומיים להקדיש לנסיעה במעברים של שוויץ + יום נוסף לאגם קומו/טורינו. התחנה הבאה תהיה במונקו (צרפת) - ניס - טולוז. סה"כ 3 ימים בצרפת. את סוף הטיול אני מתכנן לבלות בברצלונה (2.5 ימים + חצי יום לקראת טיסת בוקר). מן הסתם שביקור באחד המפעלים/מוזיאונים באזור מודנה הוא בגדר כמעט חובה אבל אשמח לשמוע הצעות נוספות + טיפים לניצול מקסימלי של היום באזור (נסיעה לפארמה למשל). עוד בתכנית - לבלות יום באגם גרדה, לטייל בטורינו, ליהנות מהעושר של מונקו (אגב, מישהו יודע איך אני מברר מועדים של מירוצי F1?), לעבור בגשר מיו וכאמור שהות של יומיים וחצי בברצלונה. אם יש עוד הצעות לאתרים או מקומות ששווה לבקר בהם (גם אם מדובר בסטייה מהמסלול הנוכחי - אותנו זה לא מפחיד..) אנו נשמח לשמוע. תודה לכל מי שיוכל לתרום! בן
  6. שלום לכולם! שמי בן (20), גר במרכז. חובב רכב מאז ומתמיד. ביום יום מתנייד בפיג'ו 308, אבל שואף לכיוונים אחרים כשתהיה לי עצמאות כלכלית..
×
×
  • תוכן חדש...