Jump to content

idan2005

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של idan2005

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב גם לי יש קודנית כזאת והייתה לי אותה הבעיה,תנסה להחליף את הלוח מקשים(רק את הגומייה עם המספרים) לי זה עלה 80 ש"ח
  2. שלום לכל מומחי הפורום בדקתי כמה רכבי C4 ולכולם מכנה משותף אחד- יש חלודה בבלוק,בסעפת הפליטה ובפעמון הגיר . אפילו בדקתי כמה רכבים בלובינסקי טריייד וגם הם עם אותה תופעה, האם זה בעיה ידועה ב C4 או שזה מעיד שהרכב עמד הרבה זמן במגרש?
×
×
  • תוכן חדש...