Jump to content

shalomp

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של shalomp

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. מישהו? בבקשה?
  2. שלום לכולם, יש לנו הונדה סיוויק שנת 2006 לכאורה רכב משפחתי ממש טוב ואנחנו מרוצים ממנו,זו גם הצורה החדשה. אנחנו גם מעוניינים למכור אותו כרגע אך התעוררה בעיה. אני וסבא שלי נוהגים ברכב, סבא שלי עשה תאונה לפני חודשים ספורים,והאוטו נפגע בקורה האחורית-ירידת ערך של 3 אחוז לפי שמאי רכב, אנשים נבהלים מזה בטירוף,ולפי מה שהבנתי זה לא ממש נורא.. האם נכון הדבר? איך נמכור את האוטו? המון אמרו לי שכאן זה הכתובת להתייעצויות מצפה לעזרה ומקווה גם לעזור לאחרים בבוא היום. תודה רבה ערב טוב. וד"א בהתחלה רכשנו את האוטו על שם החברה הממנת ,ולאחר מכן קנינו אותו ממנה,וזה נרשם בתור יד 2? האם זו טעות או שאין ברירה ,וזה באמת נחשב שתי ידיים למרות שהרכב אצלנו מ0 קילומטר?
×
×
  • תוכן חדש...