שלום,
נדלקה לי נורת כריות אוויר בטויוטה קורולה run x שנת 2003, במוסך טויוטה נאמר לי ש"הלך" מחשב כריות אוויר, יש לציין שכבר 3 פעמים אופסה התקלה והנורה נכבתה אך לאחר כחודשיים נדלקה שוב. האם כדאי להחליף מחשב בחברה, לקנות מפירוק או לשפץ (אם כן אצל מי) ?
תודה רבה.