Jump to content

ברלין

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של ברלין

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, נדלקה לי נורת כריות אוויר בטויוטה קורולה run x שנת 2003, במוסך טויוטה נאמר לי ש"הלך" מחשב כריות אוויר, יש לציין שכבר 3 פעמים אופסה התקלה והנורה נכבתה אך לאחר כחודשיים נדלקה שוב. האם כדאי להחליף מחשב בחברה, לקנות מפירוק או לשפץ (אם כן אצל מי) ? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...