Jump to content

hezkiea

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי hezkiea

  1. חברים.. אני מוצא את עצמי מוציא כל חודש כ 1500 ש"ח על דלק, העול כבד ובנוסף לכך אני מתכוון לנסוע יותר. רכבי הוא מדגם יונדאי גטס משנת 2004, ידני, אני מעוניין להמיר את הרכב להנעה על גז.. במה זה כרוך? האם זה יפגע בביצועים? יש השלכות חוקתיות בנושא? יש שמועות שזה הורס את המנוע.. האם זה נכון? קראתי מאמר שאומר שעדיין אוכל לנסוע ע"י בנזין אם אחליט כך.. האם זה נכון? והשאלה החשובה ביותר.. עד כמה זה משתלם? חברים המליצו לי על הפורום הזה ושיבחו את המומחיות והעניין של חבריי הפורום.. אשמח ללמוד ולהחכים! יום טוב ושבוע טוב.. מחכה לתשובות
×
×
  • תוכן חדש...