שלום,
בבעלותי פורד פוקוס 2.0 2007 5 דלתות קצת מעל שנתיים.
אני אישית מאוד מרוצה מהרכב. לפי דעתי הוא גם אמין - חוץ מטיפולים שוטפים הדבר היחיד שהלך לי זה משאבת מים ותרמוסטט
(עקב משאבת מים פגומה). התחזוקה והחלקים עולים בערך אותו דבר כמו מאזדה 3 2.0 המקבילה.
רכב מאוד מפנק ומגיע עם אבזור רב כסטנדרט( רמת גימור GHIA). הרבה יותר מרווח ממאזדה 3.
לגבי צריכת דלק : זה קודם כל תלוי בהרגלי נסיעה של הנהג הספציפי. אצלי רוב הנסיעות בתוך העיר ובממוצע יוצא לי 1:9 בערך.
מחוץ לעיר הרכב כמובן הרבה יותר חסכוני - מתקשה להגיד כמה כי אף פעם לא מדדתי במדויק.
בנוסף לכל אלה אני מאוד אוהב את ההיגוי שלו - מתקשר עם הכביש בצורה טובה ומדוייקת(יש במחשב רכב אפשרות לבחור 3 מצבי היגוי).
בסיכומו של עניין לפי דעתי זהו רכב מצויין, קצת פחות חסכוני ממשפחתית 1600 אבל מקבלים בתמורה הרבה יותר.
כערך מוסף , אין כאלה הרבה על כבישי ארצנו שזה נחמד