שלום רב,
יש לי פיג'ו 205 משנת יצור 1995.
בחודש האחרון נורת טעינת המצבר דולקת (קמעה) במצב עמידה ובמצב נסיעה כשהטורים גבוהים היא נכבית.
הבעיה החריפה לאחרונה וגם ההנעה לוקחת מעט יותר זמן (שניה יותר).
האם מדובר בבעיה באלטרנטור ?
האם כדאי לשפץ ? מהי העלות המשוערת ?
תודה וחג שמח