ערב טוב, המורה שלי למכונאות הראה לנו שיטה די פשוטה, לוקחים נייר 0, דלי מים וסבון משפשפים את הפנס חיצונית, משפריצים ספריי שקוף והפנס, הפלא ופלא נהיה חדש.
עקב גדנע, לא אהיה בבית ספר חמישה ימים, דוד שלי רוצה לעשות את זה ברכב שלו (לקראת טסט), אמה מה, שכחתי את שם הספריי, יש פה מישהו שיכול לעזור לי?
תודה וערב טוב