Jump to content

טוני סיבשווילי

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי טוני סיבשווילי

  1. והמיצובישי קולט? או הרובר 214? תודה
  2. אני בשלבי קבלת רישיון, יש לי סכום של כ17.000 ש''ח, חשבתי אולי לקנות הונדה סיוויק האצ'בק משנתון ישן (95 ומעלה), אני זקוק ליתרונות וחסרונות על הרכב, אני מדבר כמובן על גיר ידני. אגב הכנתי שרכב אוכל 1 ל 14 +- זה נכון? תודה
  3. מודע לעניין, יש ספריי מיוחד, שפשוט מבריק את הפנסים, מישהו זוכר את השם שלו?
  4. ערב טוב, המורה שלי למכונאות הראה לנו שיטה די פשוטה, לוקחים נייר 0, דלי מים וסבון משפשפים את הפנס חיצונית, משפריצים ספריי שקוף והפנס, הפלא ופלא נהיה חדש. עקב גדנע, לא אהיה בבית ספר חמישה ימים, דוד שלי רוצה לעשות את זה ברכב שלו (לקראת טסט), אמה מה, שכחתי את שם הספריי, יש פה מישהו שיכול לעזור לי? תודה וערב טוב
×
×
  • תוכן חדש...