Jump to content

mish1234

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של mish1234

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם. זקוק לתשובתכם עד היום בלילה כי מחר יש זמן לטפל בבעיה,אולי מישהו יוכל לעזור. הרכב הוא רנו מגאן שנת 97 5 דלתות. האימובילייזר בן 15-10 שנים עושה בעיות. פעם הייתי לוחץ אחרי חמיש או שיש היה נפתח. האימובילייזר הוא מסוג של שלט ובעזרת לחיצה הוא נפתח. האם צריך לשים אימובילייזר אחר במקום, האם במקום שמתקין אימובילייזרים צריך לנתרל אותו? האם צריך לפרוץ את המחשב הרכב? ואם שמים חדש, מה הכי טוב ומה הכי אמין? ומה אפשר לעשות במחיר טוב ומהר? האם זה של המספרים(קוד מספרים) או משהו שמצמידים. תודה לכל העונים וערב טוב.
×
×
  • תוכן חדש...