איך זאת זכותם אם יש חוק שקובע בדיוק ההפך?
לפי מיטב הבנתי החוק גם מאפשר חלקים חילופיים ולא מקוריים, ואין בכלל התייחסות לתלונות על הטיפול.
לטעון שחלק הוא מזוייף זה יפה והכל, אבל צריך גם להוכיח שהוא מזוייף, וזאת הם לא יצליחו לעשות כי החלקים מקוריים.
מה שוודאי פה זה שהם טלפונית מודיעים שלא יקבלו שום חלק מבחוץ, וזאת בהחלט עבירה על החוק.
אני כנראה אלך בסופו של דבר למוסך אחר, אבל חשבתי שאנחנו חיים במדינת "חוק".
בכל מקרה, עדיין מתלבט אם להרים את הכפפה וללכת לתביעות קטנות.