Jump to content

Honda_civic

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Honda_civic

  1. שלום , התקלקל לי מודול הצתה . יש לי הונדה סיוויק שנת 2000 . כמה עולה המודול הזה ? ואם אפשר קצת מידע על המודול . תודה רבה לעוזרים .
×
×
  • תוכן חדש...