לגבי ההייילין, אני הייתי בעלים של אחת כזאת מודל 2009, המנוע הוחלף אחרי 9000 ק"מ בעקבות שבירת צילינדר. הייתי מודאג מאוד אבל בסה"כ קיבלתי מנוע חדש שנת 2010, מעודכן, נסעתי איתו עוד 15 אלף קילומטר ללא כל בעיה, ואז נשבר מצמד והוחלף הגיר הרובוטי, מכרתי את הרכב ועבזרתי לפולו GTI. שנת 2009 הייתה שנה חלוצית לגבי פולקסווגן כאשר נחת פה מנוע הTSI החדש עם סופרצ'רארג' ובמקביל גם תיבת הDSG 7 הילוכים, היו בעיות מספר ותופלו, והחל משנת 2010 הרכיבים טובים ועמידים יותר. אישית, לא הייתי מציע לך להיכנס לסיבוב הזה עם פוקלסווגאן משנת 2009, כל רעש קטן ברכב פשוט מלחיץ. מה גם שאין לך אחריות לגבי המנוע (יש אחריות גיר, אין לי מושג מה קורה במקרה של החלפת בעלות).
אני מפנה אליך את השאלה SPIRIT69:
עדיף לי לרכוש היילין מודל 2010?הוא באמת רכב חסכוני בדלק (בתוך העיר)? או שמא עדיף לא להכנס ל"מיטה חולה"?
בהתחשב בעובדה שהקניה לא מתבצעת מכסת מיותר..
תן דעתך, עדיף יונדאי ולוסטר?