שלום לכולם !!!
יש ברשות אישתי רכב אופל קורסה שנת 99 ובימים האחרונים קופצת לפעמים נורת EPC כתומה וההגה נהיה קשה לפתע.
חייב לציין שהתקלה קורית בתדירות גבוהה אך לא תמיד.
ניגשתי למוסך שבדק לי את הרכב עם מחשב והוא טוען שהלך המנוע של ההגה הבעיה שהוא טוען שמנוע משופץ כזה עולה בסביבות 1800 ש"ח ואני גם לא בטוח במקצועיות שלו.
בחלקי חילוף של משחטת רכב באזורי אומרים שהחלק עולה כ300 ש"ח אך אין כרגע את החלק וצריך להמתין ולא ידוע כמה.
השאלה אם המכונאי באמת צודק? האם אפשר לנסוע עם הרכב בינתיים? ואם מישהו מכיר את התקלה ונתקל בה בעבר.
תודה מראש לכולם