אתמול אני וחבר נסענו סתם סיבוב ובאתי ניכנסתי לחנייה בוורוס בקיצר היה שמה עץ ולא ראיתי אותו ועליתי אם הגלגל האחורי על המדרכה וניכנסתי בעץ כזה בקטנה ליד הפנס בצד ימין בחלק כמו של האזור איפו שממלאים דלק אבל בצד השני ואז ישר עצרתי ! וירדתי מהאוטו ראיתי שיש כמה מכות פתחתי את הפגש דפקתי שמה חזק ואז הפח הסתדר כזה אבל עדיין יש מכה קצת בפנים כזה בקטנה ויש בליטות כאלה קטנות ממש
מה אני עושה בקשר הפח שהוא קצת בפנים כזה ?! יש אפשרות אם פומפה לסדר את זה ?! תעזרו לי דחוף !