Jump to content

tamir12120

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי tamir12120

  1. tamir12120

    טסט לאוטו

    תודה רבה חברה
  2. שלום. אני חדש פה בפורום ויש לי שאלה.. אם אין לי טסט לאוטו מינואר שעבר (שנה) ועכשיו כבר הגיע מועד הטסט של השנה אז אני צריך לעשות שני טסטים? מה בדיוק אני אמור לעשות? תודה לעוזרים
×
×
  • תוכן חדש...