שלום לכולם
רציתי לבקש חוות דעת של אנשים שמבינים עניין ברכבים לגבי רכישת טנדר מאזדה 4X2 ידני מודל 2008.
הגעתי לראות את הרכב במגרש מכוניות ובפתיחת מכסה המנוע ראיתי המון משקעים לבנים (קורוזיה?) מסביב למנוע ובעיקר על הדופן
האחורית (זו שקרובה לצד הנוסעים). שאלתי לפשר המשקעים ולמי היה שייך הרכב קודם לכן. נאמר לי שהוא היה שייך למפעלי ים המלח.
זה רכב שעשה 45 אלף קילומטר ובסיבוב ניסיון עשה רושם שהוא נוסע מצויין.
האם יש טעם להמשיך לבדיקה במכון רישוי? או שלא כדאי להתקרב לרכב כזה?
המון תודה
אהיב