Jump to content

גורנישט

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גורנישט

  1. שלום, אשמח אם תוכלו לעזור לי להחליט לגבי רכב שהוצע לי, מאזדה 3 שנת 2008 מחברת השכרת רכב (אלבר). נאמר לי ע"י החברה שהרכב נגנב קצת זמן אחרי הקנייה שלו ופירקו לו חלק מהמנוע, ולכן החברה החליפה לו את כל המנוע לחדש במוסך מאזדה. הרכב נסע 50,000 ק"מ, והם רוצים עליו 60,000 ש"ח. האם כדאי לי לקנות אותו? האם ישנם סכנות בטיחותיות או אחרות שאני צריך לבדוק או להיות מודע אליהן? תודה רבה!
×
×
  • תוכן חדש...