שלום,
אני מחפשת רכב ראשון, שיהיה חסכוני וקטן.
הרכב מיועד בעיקר לנסיעות קצרות בתוך העיר, אך צריך להיות מסוגל להתמודד עם עליות (ירושלים).
עדיף גיר ידני.
לצערי התקציב הוא עד 10K.
מקריאה בפורום הבנתי שהאופציה העדיפה במצב הזה היא פונטו, אך רציתי לשאול האם יש הבדל משמעותי בין הפונטו ספייס לבין דגם ישן יותר, נגיד - פונטו - XTZ 60 ידני .1.3
האם יש המלצות על רכבים נוספים בתקציב עגום זה?
תודה רבה!!