Jump to content

tzivi

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של tzivi

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. אני בעלים של פיאט פונטו מודל 2011 בת 4 חודשים לפני מס' ימים החניתי את הרכב בחניה בשיפוע קל, וכאשר לא הייתי ברכב הבלם יד השתחרר באיזושהי דרך והרכב התדרדר לאחור ופגע בחומה. לחובתי אפשר לומר שלא שילבתי להילוך ראשון.... האם יש למישהו עצה / דעה האם יתכן ומדובר בכשל של היצרן? כמובן שבמוסך המורשה טוענים שבלם היד תקין לחלוטין... תודה
×
×
  • תוכן חדש...