אחרי הגשמים של היום גליתי כי כל השטיח הימיני מקדימה ליד תא הנהג מוצף במים , לאחר שהוצאתי אותו גליתי שכל הרצפה של המרכב מלאה במים ולאחר שחניתי ברוורס המשיכו לצאת מים גם מהאחורה של הרכב.
בדקתי אטימות של הגומיות והמרזבים בסדר, למישהו יש מושג מאיפה הכמות הגדולה הזאת של מים יכולה להכנס? מוסכניקים לא רצו להתעסק עם זה..