תודה על היעוץ
אחרי שיטוט בפורום וקריאת התגובות שלכם לשאלתי, החלטתי לבחון רנו סניק 2 בקרסו טרייד אין.
היו כמה מכוניות מעניינות ומפתות, אבל לאחר מחשבה ארוכה בניית טבלה של סדרי עדיפויות מעודכנת,
הבנה שנוחות נהיגה וישיבה יש גם ברנו מגאן, החלטתי ששווה לבחון גם אותן, כן הקטנות האלה.
בקצה השורה, כמעט ליד הגדר, עמדה אחת, קריצה-חיוך, אפילו קצת בלונדינית, הלכתי עליה:
מגאן דגם EX, שנת 2008, 28,000 ק"מ, יד ראשונה פרטית, טיפול ותיקון הליקויים באחריות קרסו.
תודה לכם
עידכונים בהמשך אחרי כמה קילומטרים
דורון