Jump to content

Sabre1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Sabre1

  1. תודה על היעוץ אחרי שיטוט בפורום וקריאת התגובות שלכם לשאלתי, החלטתי לבחון רנו סניק 2 בקרסו טרייד אין. היו כמה מכוניות מעניינות ומפתות, אבל לאחר מחשבה ארוכה בניית טבלה של סדרי עדיפויות מעודכנת, הבנה שנוחות נהיגה וישיבה יש גם ברנו מגאן, החלטתי ששווה לבחון גם אותן, כן הקטנות האלה. בקצה השורה, כמעט ליד הגדר, עמדה אחת, קריצה-חיוך, אפילו קצת בלונדינית, הלכתי עליה: מגאן דגם EX, שנת 2008, 28,000 ק"מ, יד ראשונה פרטית, טיפול ותיקון הליקויים באחריות קרסו. תודה לכם עידכונים בהמשך אחרי כמה קילומטרים דורון
  2. ראשית תודה על התגובה אבל: 1. מה בנוגע לקילומטרג' מעל הממוצע לשנה, אני עושה כ- 30,000 בשנה 2. מה לגבי נסיעות ארוכות לנהג 3. אחזקה?, דלק? ולמה אתה מתכוון החדשות, האם סימן 2, האם סימן 3, הרי הן יחסית חדשות אני אוהב להחזיק מכונית לתקופות של עד חמש-שש שנים דורון
  3. השלום והברכה על חברי הפורום המלומדים בחמש שנים האחרונות נסעתי על ניסאן סרנה 2001 (עושה את העבודה וזהו), לפני כן בגולף וג'טה (היו נהדרות!) אני נוהג בין 2-4 שעות ביום, לעיתים לתוך פקקי תל-אביב ולעיתים נסיעות ארוכות למקומות נידחים כמו דרום ים המלח והגליל. אין לי צורך יותר במכונית גדולה לכן מחפש מענה לדרישות הבאות: 1. נוחות לנהג, מושב יציב ונוח לגב, שדה ראיה, התאמה ל- 4-5 מבוגרים 2. אמינות, בלילות שאני חוזר מסוף העולם 3. יציבות (נוהג מהג מהר), בטיחות 4. חסכון בדלק 5. אני נוהג כ- 30,000 ק"מ בשנה 6. 75% מהזמן נוהג לבד, 25% מצטרפת המשפחה 6. לא חשוב אם הגיר ידני או לא הציעו לי ניסאן קשקאי היא נהדרת אבל הרבה מעל התקציב הציעו גם רנו סניק 2, אבל השמועות אומרות צרות תחזוקה מה כדאי ומה יש תודה וחג אורים שמח דורון
×
×
  • תוכן חדש...