Jump to content

giacleoncupra

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של giacleoncupra

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה רבה על התגובה שלך, יחד עם זאת הייתי שמח לשמוע קצת תגובות גם מחברי הפורום, תודה.
  2. שלום לכולם, אני קורא בפורום כבר תקופה די ארוכה ולבסוף נרשמתי מאחר ויש לי כמה שאלות ספיציפיות לגבי התוכנה: רכשתי לפני מספר חודשים את הרכב ולו יש חמש תוכנות ניהול לרכב של חברת גיאק עם שלט: הרכב הינו לאון קופרה שחורה שנת 2010 (פייס ליפט) עם 22k, יד שנייה שמור ומטופל. הרכב נקנה עם התוכנה ובפועל מעולם לא החלפתי בין התוכנות, להבנתי, אני נוסע עם התוכנה הבסיסית של גיאק לדלק 95/98 והרכב נוסע פשוט פנומנלי. לשאלתי, ממה שאני מבין (ואינני מבין גדול אז נא תקנו אותי אם אני טועה) התוכנה אמורה לייעל את פעילות המנוע ובכך לחסוך בדלק בנסיעות בין עירוניות וכמובן לתת הרבה יותר כוח. הרי זה מבורך, אך מה לגבי נסיעות מנהלתיות עירוניות בפקקים של גוש דן רבתי? הרי שבנסיעות כאלו אין לי צורך בכל הכוח ונחמד היה אם הייתי יכול לחסוך קצת בדלק. בנוסף, להבנתי נסיעה ברכב משופר מאיצה מעט את הבלאי - אזי שהורדה לסטנדרטי יאט גם את העניין הזה? כמובן שאין בכוונתי לנסוע על הסטנדרטי קבוע - אני נהנה מאוד מהכוח ולא רוצה להוריד ממנו - אלא רק לעיתים בנסיעות עירוניות כאלו ואחרות. באם אני מעוניין לשנות את התוכנה לסטנדרטי? האם הדבר יכול להתבצע רק בעמידה או גם בנסיעה? יש צורך בנסיעה רגועה בתחילה או בכל דבר אחר? האם זה יכול "לשגע" את המחשב באם אני יבצע החלפות תכופות? ובכלל האם יכול להגרם איזשהו נזק למנוע או לרכב בעקבות החלפות תכופות בין הסטנדרטי לבין התוכנה לאוקטן 95/98? תודה רבה, המשך שבוע מצוין וחג שמח. דניאל
×
×
  • תוכן חדש...