Jump to content

itamar23

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של itamar23

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום , בעצירה מוחלטת תוך כדי אדום משום מה לא יודע מה גרם לי לעשות את זה דמיינתי ירוק או משהו (אני נהג חדש, אוטוטו שנתיים, ללא עבירה ב"ה) התחלתי נסיעה וחציתי קו עצירה כשלפתע שמתי לב שהרמזור בכלל אדום והמצלמה צילמה אותי (המצלמה ממוקמת ממש מאחריי, אם אני לא מדמיין, היה פלאש ממש חזק, או שמישהו הבהב לי באורות גבוהים ומהבלבול לא שמתי לב , או שככה זה אמור להיות ?) בלמתי וחזרתי אחורה מיד .. עברתי פה בכמה נושאים בפורום וממה שהבנתי כדי לקבל קנס צריך 2 תמונות "לצורך מתן דו"ח, חייבים שני צילומים של הרכב, כשבאחד מהם לפחות (בראשון) ניתן לזהות את לוחית הרישוי, ובשני רואים התקדמות של הרכב לתוך צומת, ובשניהם רואים אור אדום ברמזור. " השאלה שלי היא אם לא הגעתי בכלל לאמצע הצומת, ובטח שלא חציתי צומת באדום , מה הסיכויים שאני אקבל קנס ..? וגם האם החיישנים קולטים מהירות ?
×
×
  • תוכן חדש...