Jump to content

din177

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי din177

  1. ערב טוב, רציתי לישאול שאלה לאנשים שמבינים במכונאות. יש לי שברולט לומינה שנת 96 נפח 3100. בטסט הכשילו אותי על גומיה של ההגה. {למרות כשורי הציור הגרועים שלי ניסיתי בכל זאת לצייר}. הבנתי שיש גומיה {הסימן האדום} שמחברת בין ההגה לבין הציר הקידמי? האם באמת יש שם גומיה שיכולה ליקרע ולהנזק כמו שאמרו לי? תודה רבה, חג שמח, וערב טוב
×
×
  • תוכן חדש...