ערב טוב,
רציתי לישאול שאלה לאנשים שמבינים במכונאות.
יש לי שברולט לומינה שנת 96 נפח 3100.
בטסט הכשילו אותי על גומיה של ההגה.
{למרות כשורי הציור הגרועים שלי ניסיתי בכל זאת לצייר}.
הבנתי שיש גומיה {הסימן האדום} שמחברת בין ההגה לבין הציר הקידמי?
האם באמת יש שם גומיה שיכולה ליקרע ולהנזק כמו שאמרו לי?
תודה רבה, חג שמח, וערב טוב