שלום לכם אני לפני שנה עברתי החלקה על קטנוע לרוע מזלי נכנסתי למצב קשה. קיבלתי כתב אישום בסעיף קלות ראש אני נמצא כרגע אצל עורכת דין שאומרת ש6 חודשי שלילה זה עונש יפה אבל אני לא מוכן אני רוצה להילחם על הסעיף הזה ורציתי לדעת איזה מבין שני העורכי דין האלה יכול לעזור לי יותר תודה מראש לעונים אגב אני נהג חדש