היי, יש לי פונטו 2004 אוטומט.
בתוך כמה שבועות נפלו עלי תקלות שלא יצא לי לתקן בגלל עניינ חו"ל, עבודה וכו'. התקלות הן - נוריות של שתי כריות אוויר נדלקות ולא נכבות, צופר שלא עובד, ונורית הגה כוח נדלקת עם הגה קשה עד שמכבים את האוטו, והבעיה נעלמת למספר ימים.
הבנתי שכריות אוויר וצופר - משמעות הדבר היא בעיה בסליל. כמה עולה תיקון של זה? אני חוזר על השאלה - כמה ע ו ל ה ?
האם ההגה גם יכול להיות קשור לאותה בעיה? כמה עולה לתקן דברים כאלה?