צירפתי תמונות של פנים הרכב והצמיג. ברידג'סטון 180/60R15.
אני מסכים שהטסות נראות לא להיט, אני הולך לשים חישוקי מגנזיום.. הוא פשוט דורש את זה.
לגבי הוילון - פשוט הגיע ככה.
בינתיים עשיתי 50 ק"מ איתו והחוויה חיובית. כמובן גם שהריח משכר
מי ששלח לי הודעות פרטיות - אני לא יכול לענות מפאת צעירותי בפורום.