קניתי רנו סניק II שנת 2006 מקראסו טרייד-אין במאי האחרון (לפני 7 חודשים).
לפני כשבועיים הפסיק לוח השעונים לעבוד ושבוע לאחר מכן האוטו לא הניע. בהתחלה הניע עם כבלים, ואח"כ
גם זה לא. גררתי למוסך ושם טיפלו באוטו (עברה שנה מהטיפול האחרון) ובתקלה, וגילו מספר ליקויים. סה"כ:
1,500 טיפול
1,500 לוח שעונים
1,000 ציריות הגה
3,000 תושבות מנוע
700 מצבר
500 שונות
קניתי את האוטו עם אחריות לשנה שאמרו לי שמכסה את ציריות ההגה ולוח השעונים. השאר כנראה לא, ונשארתי
עם חשבון של 5700 ש"ח.
האם זה סביר? האם סביר שיהיו כ"כ הרבה "תקלות" באוטו שעבר בדיקה לפני 7 חודשים במסגרת עסקת מכירה?
תודה.