Jump to content

YURI_1963

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של YURI_1963

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום, רציתי להתייעץ בקשר למצב עם הרכב החדששלי: קניתי פולקסווגן פולו TCI לפני מספר חדשים. בהתחלה שמתי לב על רעשים בגיר בהתחלת נסיעה. אחר כך מדי פעם נדלקה מנורת הזהרה "תקלהבאורות". פניתי למסך, אבל הם לא מצאו שם תקלה. עשו עדכון תוכנה וכאשר יצאתי מהמוסך,נדלקו כל מנורות הזהרה. חזרתי והם החליפו בקר. אבל מנורת הזהרה "תקלה באורות"נדלקת שוב (לא כל פעם). וגם הרעשים לא נעלמו. פניתי שוב למוסך והם לא מצאו תקלה,החליטו להחליף בקר אחר, שעד לא הגיע מחו"ל. האם מישהו מכיר בעיה כזו עם פולקסווגןפולו? תודה מראש.
×
×
  • תוכן חדש...