Jump to content

serkot

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של serkot

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. חזרתי ממשרד הרישוי אחרי שהורדתי את הרכב מהכביש בגלל בעיות חזרות ונשנות של התחממות המנוע . הרכב הוא שנת 97 ואין לי כוונה להשקיע במנוע חדש לכן החלטתי להוריד אותו מהכביש. כרגע הוא עומד במוסך , מה אפשר לעשות עם הרכב ? אני יודע שבדכ אנשים מוכרים לפירוקיות אבל אני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל , האם לדבר עם המוסכניק , אולי הוא יודע על מקומות ? אשמח לכל עזרה , תודה רבה !
×
×
  • תוכן חדש...