קודם כל שאלה איך הטענת את המצבר? האם אתה בטוח שהוא היה טעון עד הסוף. לגבי טעינה זה מאוד פשוט לבדוק. קח וולטמטר (אחד כזה אפשר לקנות ב 50 שקל בכל חנות אלקטרוניקה) ותראה מה המתח של מצבר לפני הנעת האוטו ואחרי.
מתח של מצבר תקין 12V.
מתח של מצבר פרוק הוא 10V ומטה.
מתח של מצבר בזמן שאלטרנטור טוען אותו הוא 14V.מנוע מונע כמובן. זה גם חיווי לטעינה תקינה.
מקווה שעזרתי לך.