Jump to content

Maxo84

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Maxo84

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קודם כל שאלה איך הטענת את המצבר? האם אתה בטוח שהוא היה טעון עד הסוף. לגבי טעינה זה מאוד פשוט לבדוק. קח וולטמטר (אחד כזה אפשר לקנות ב 50 שקל בכל חנות אלקטרוניקה) ותראה מה המתח של מצבר לפני הנעת האוטו ואחרי. מתח של מצבר תקין 12V. מתח של מצבר פרוק הוא 10V ומטה. מתח של מצבר בזמן שאלטרנטור טוען אותו הוא 14V.מנוע מונע כמובן. זה גם חיווי לטעינה תקינה. מקווה שעזרתי לך.
  2. נפסלתי היום בטסט לרכב בגלל צמיג קידמי ישן. ברור לי שאצטרך לקנות זוג קידמים חדשים. שאלה שלי היא כזאת: האם להרכיב זוג צמיגים חדשים מקדימה במקום ישנים או כמו שמספר אנשים מצעים לי להרכיב חדשים מאחורה ואת האחורים להעביר קדימה שהם דרך אגב די חדשים ולא בלויים. רכב שלי בעל הנעה קדמית. הבנתי שישנם נהגים שמעבירים בין גלגלים קידמים לאחורים פעם בתקופה כדי להאריך את אורך החיים של הצמיגים. האם זה בטיחותי ובכלל כדאי להתעסק בזה?
×
×
  • תוכן חדש...