Jump to content

גל לוי

  • הודעות

    5
  • כאן מאז:

הנקודות של גל לוי

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום ברכב שלך יש לדעתי מחשב מזגן שנמצא בתוך היחידה הפנימית של המזגן. מחשבים אלה מפסיקים לעבוד בשלב כלשהו. ניתן להפוך את המזגן ברכב זה למכני באמצעות ניתוק המחשב והוספת טרמוסטט מכני פשוט. גש למוסך רנו וניסאן בבאר יעקב והתייעץ עם שלום (מנהל מ"ח חשמל.הוא זה שלימד אותי)
  2. [ זה המנוע של הואוטו של חן. מה שיותר חשוב האם הוא נוסע כמו שהו נראה? עכשיו איפה הבמבה שלי???
  3. מחזיר האהבות (מכוניות) הישנות/ מאת: גללוי לפני מספר שנים, בראשית שנת 2000, בערךבתקופה שבה החלפתי את ריח השדות הפורחים בריח אגזוזים מסריחים, את המחברות והספריםבמדי זית חדשים, ובקיצור – את תמימות הנעורים, החלפתי גם דבר נוסף אחד, בעל חשיבותגבוהה עבורי – את כידון האופניים, שבשבילם עבדתי כל(!!!) החופש הגדול! ולראשונהבחיי אחזתי בהגה, שהוא לגמרי שלי!. היה זה ערב מרגש מאד עבורי. באותו היוםעולם שלם חגג התחלה של מילניום חדש, ואני חגגתי את מה שעד היום מרגיש לי כיום הראשוןבחיי. אמנם מדובר בסך הכל רנו 5, לא משהו מיוחד מאד, אבל עבורי היה זה עולםומלואו. יכולתי להגיע לכל מקום, בכל זמן, ובלי עזרה מאיש. אני תמיד אומר שלו יכלהלדבר, היתה בודאי מספרת על המסעות שעברנו יחד במרוצת השנים, ואכן עברנו לא מעט.ב-12 שנותינו יחד גמענו דרך של כ-חצי מיליון קילומטרים. מעולם לא נשארנו תקועיםבצד הדרך!, לעומת זאת – כיאה לכל צרפתיה – בבית נתקענו יותר מפעם אחת. לפני מספר חודשים, כרעם ביום בהיר, המנועהישן והטוב החליט שהגיעו מים עד נפש, ושהגיע הזמן להחזיר ציוד. מבוהל ועצוב מעוצמתה"מכה", החלטתי לא לוותר. פניתי למיטב הרופאים בתחום, כדי לבדוק באיזה"בית חולים" הכי כדאי לאשפז חברה ותיקה שכזו. בכל זאת עשתה איתי חסדנעורים. וזה דבר שלא שוכחים !!!. לאחר מספר ימים, דם, יזע, ולא מעט דמעות –מצאתי !!! הגעתי אל בית חולים פרטי, ולמנתח בעל שם בכל הארץ – פרופסור בני ל.מיד כשנכנסנו (הרנו ואני) לקליניקה שלו, הרגשנו משב של תקווה, והבנו שרק כאןסיכויי ההחלמה הגבוהים ביותר למכונית במצבה ובגילה. עברו שבועיים לא קלים, בהם היא שכבהעירומה ומפורקת על שולחן הניתוחים, מחוברת למכונות הנשמה והחייאה, ונדמה היה,לעיתים, שמכאן היא הולכת הישר למגרש הגרוטאות. אבל... פרופסור בני ל הבטיח וקיים. ובאמת החלקים הטובים ביותר, שכסףיכול לקנות, ולא תמיד קל למצוא, נרכשו והובאו מכל העולם, לצורך השלמת המלאכה. לאהיה חלק, ולא משנה גודלו, שלא פורק, תוקן, או הוחלף. גם לאחר השיחרור, נשארה הרנובמעקב צמוד וליווי זמין של בני ל לאורך השיקום, ועד לשלב בו חזרה המכוניתלשיגרה. לימים התגלגל לידי מאמר, ובו סיפור מדהיםעל רכב מסוג רנו 15, שכבר מזמן הלך לעולמו. ובזמן קצר מהרגע שהגיע לקליניקה שלבני, חזר ועמד על הגלגלים. על הרכב הזה כתבו ודיברו ארוכות, אבל מה שמיוחד בכתבהשנעשתה עליו, הוא המשפט: "שיפוץ עד כדי רמה חולנית". משפט כזה, מצביע רקעל דבר אחד – שאכן מדובר באיש מיוחד, שמשקיע את כל כולו ואת כל אהבתו, כדי להחזיראחורנית בזמן, מכוניות, שרבים מזמן כבר שכחו, ומעטים מסרבים לוותר עליהן. זה נכון שלי יש רק רנו 5, אבל אצל בניבקליניקה, ניתן לראות יצירות אומנות שנמחקו מזמן מהנוף, עומדות בגאון, כאילו רקאתמול הגיחו לאויר העולם. מחזה יפה ונדיר שכזה, אפשר לראות רק אצל מי שאהבתוהאמיתית נתונה למכוניות הישנות והטובות הללו. בני, יישר כח, המון בריאות ואריכות ימים.תודה רבה על הטיפול המסור, הסבלנות והסובלנות, גם כאשר אנחנו, הלקוחות, לא מעטהופכים לקרציות. שורה תחתונה – בני, תודה! ינואר 2012
×
×
  • תוכן חדש...