Jump to content

idanianovici

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של idanianovici

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני מחפש מידע על יבוא אישי של רכב ייעודי. ברצוני לייבא "גזלן" לארץ, ורציתי לברר אם יש חוקים מיוחדים וכו'. עליתי לארץ לפני כמה שנים וחוקי משרד התחבורה/ מכס כל כך מסובכים, שאני לא מוצא תשובה אצלהם אף פעם. אשמח אם מישהו מכיר את הנושא. תודה, עידן
×
×
  • תוכן חדש...