שלום לכולם,
אני מחפש מידע על יבוא אישי של רכב ייעודי. ברצוני לייבא "גזלן" לארץ, ורציתי לברר אם יש חוקים מיוחדים וכו'. עליתי לארץ לפני כמה שנים וחוקי משרד התחבורה/ מכס כל כך מסובכים, שאני לא מוצא תשובה אצלהם אף פעם.
אשמח אם מישהו מכיר את הנושא.
תודה, עידן