בס"ד
שלום לכולם
יש לי רנו מגאן אוטומט 2005 1600
לפני חודש נדלקה לי נורת ABS ו-SERVICE
אחרי נסיעה של כמה מטרים יש הודעה CHECK GEARBOX
הרכב לא מעלה הילוך מראשון לשני רק ידני, ותוך כדי נסיעה מזייף בהעברת הילוכים.
כל התופעות האלה קרו בבת אחת
מישהו יודע ממה זה נובע?