Jump to content

shar09

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של shar09

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום רב! לפני כחצי שנה התקנתי מערכת גז ברכבי, מאז אני סובל מדליפות גז ומריח חריף של גז הנפלט ככל הנראה מהרדיוסר, זאת לאחר מספר רב של טיפולים אצל המתקין.. השבוע לאחר דליפה חריפה של גז לתוך חלל הרכב פניתי למתקין אחר שטען שהמערכת שמותקנת אצלי היא בת שנתיים לפחות ועברה כבר 1027 שעות עבודה מה שלא סביר בתקופה של חצי שנה. ברצוני לדעת מי יוכל לתת לי חוות דעת מוסמכת ואמינה בעניין?
×
×
  • תוכן חדש...