Jump to content

yarden100

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי yarden100

  1. חברים אני צריך את עזרתכם האם המערכת מולטימדיה AVH-P2300DVD מתאימה מבחינת המידות להתקנה בפולו משנת 2005? http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/DVD-Receivers/AVH-P2300DVD תודה רבה מראש
  2. האם המערכת הזות מתאימה להתקנה מבחינת המידות בפולו שנת 2005 ? http://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/DVD-Receivers/AVH-P2300DVD חברים אני חייב את העזרה שלכם דחוף תודה מראש
  3. תוכל להמליץ לי על מערכת טובה יותר בתוספת של משהו כמו 100$ ????
  4. זה דיי דחוף מה אתם אומרים על המערכת מולטימדיה הזות של BOSS אני צריך לדעת אם היא טובה ואם כדי לי בכלל לקנות אותה ?? אני לא מביין כלכך במערכות (אם הרזולוציה שלה טובה האיכות שמע שהיא מוציא וכל זה) http://www.millionbuy.com/view_product_BOSBV9986BI_BOSS-BV9986BI-7-inch--CD-MP3-DVD-USB-Motorized-Touchscreen-Receiver-with-Bluetooth.html
×
×
  • תוכן חדש...