Jump to content

miek

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של miek

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם רכשתי רכב מידי סוחר רכב ונאמר וגם הוצג לי כי הרכב הינו יד ראשונה והסוחר שמופיע וממנו רכשתי רכב זה בהעברת הבעלות לא יחשב כיד. לדאבוני כשהגיע הרשיון על שמי צויין 02 דהינו אני למעשה יד שלישית ולא שנייה. האם יש לי אפשרות לתבוע מסוחר הרכב פיצוי על הונאתי או להעביר זאת לתביעה ע"י עורך דין? אשמח לייעוצכם.
×
×
  • תוכן חדש...