שלום לכולם
רכשתי רכב מידי סוחר רכב ונאמר וגם הוצג לי כי הרכב הינו יד ראשונה והסוחר שמופיע וממנו רכשתי רכב זה
בהעברת הבעלות לא יחשב כיד.
לדאבוני כשהגיע הרשיון על שמי צויין 02 דהינו אני למעשה יד שלישית ולא שנייה.
האם יש לי אפשרות לתבוע מסוחר הרכב פיצוי על הונאתי או להעביר זאת לתביעה ע"י עורך דין?
אשמח לייעוצכם.