שלום,
יש לי רנו קנגו 2006, 210000 ק"מ.
לאחרונה נקרעה רצועת הטיימינג תוך כדי נסיעה. האוטו טופל - עבר החלפת טיימינג, שיפוץ ראש מנוע והחלפה של 4 שסתומים.
לאחר הטיפול גם חזרתי בשנית למוסך לבצע חיזוק ראש.
כל זה היה לפני כשבועיים וחצי.
היום בזמן עצירה לאחר נסיעה, ראיתי שיוצא עשן מהמכסה מנוע. עצרתי והרמתי את מכסה המנוע והיה קצת ריח שרוף.
שמתי לב שכל אזור המנוע ומתחת היה עם שמן.. כל אזור שנגעתי בו היה עם שמן. כשהוצאתי את מדיד השמן, השמן הגיע כמעט עד הידית של המדיד.
האם זה יכול להיות כתוצאה מהטיפול? שמשהו לא תוקן כמו שצריך? ראש מנוע. אחד השסתומים?
תודה מראש!