Jump to content

edoravir

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי edoravir

  1. בבעלותי OPEL COMMODORE GS 2.8 שנת 1973 עם היסטוריה מעניינת. כבר מספר שנים שלא נוסע וממתין לי שאעזור אומץ ואתחיל את מסע השיחזור והשיפוץ. אני מאד רוצה להחזיר אותו לנעוריו אבל מעוניין שמישהו בעל ידע, ניסיון, רצון וסבלנות יכוון אותי בשלבים הנכונים על מנת לא לעשות טעויות שעליהן אצטער מאוחר יותר. עד עכשיו עבדתי על המנוע בעזרת מכונאי מוסמך שמבין ברכבי אספנות והלך לא רע, גם ברייקסים עשינו. כעת צריך לעבוד ביסודיות על מערכת החשמל ואחר כך יגיע תורו של הגוף בפנים ובחוץ. אז עם מישהו יכול להירתם לאתגר אשמח מאד לשמוע ממנו. נ.ב. לא, הרכב לא למכירה... תודה מראש אדוארדו
×
×
  • תוכן חדש...