Jump to content

TmS

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של TmS

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. לרכב יש רק 60 אלף ק"מ. בגלל זה אני תוהה לגבי שיפוץ. תוכל להסביר לבור כמוני מה זה מנג'טים?
  2. אהלן, לפני כחודש רכשתי פג'ו 307 XT מודל 2004. כשבוע לאחר הקנייה התחלתי להרגיש שהרכב מעלה הילוכים בצורה אגרסיבית ולא חלקה, בעיקר בין הילוך ראשון, שני ושלישי. לאחר מספר ימים עצרתי ברמזור, וכשעזבתי את דוושת הברקס הרכב הדרדר לאחור. רק אחרי לחיצה על הגז הרכב נכנס לראשון בליווי "מכה" מהסל"ד הגבוה. נכנסתי למוסך וסריקה של הרכב העלתה תקלת "Low Pressure" (לא זוכר את המינוח המדויק) והומלץ לי להחליף את ווסת הלחץ בגיר (אחד משניים. נאמר לי שהשני אחראי על אלמנט שלא מתחבר כל כך לבעייה). לאחר החלפת הווסת, החלפתה הילוכים השתפרה (אם כי עדיין לא חלקה לטעמי) אך מספר ימים לאחר מכן כבר הבעייה חזרה - מידי פעם, לאחר עצירה, הרכב לא נכנס לראשון עד ללחיצה על הגז שגורמת לרכב להכנס לראשון בסל"ד גבוה. יש לציין שבד"כ כשהבעיה מתרחשת היא משתחזרת בכל עצירה של הרכב עד להתנעה מחדש. האבחון שניתן לי הוא איבוד לחץ בתור הגיר. האם יש משהו שכדאי לבדוק לפני שיפוץ של הגיר? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...