Jump to content

benyais1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי benyais1

  1. שלום לכולם, אני מעוניין לקנות רכב בסביבות 40-50K, אני מתלבט בין פולקסווגן פולו, סיאט קורדובה ויונדאי אקסנט במודלים 2007 2008. נפח המנוע שמתאים לי הוא בין 1400 ל-1600. המכונית משמשת לנסיעות קצרות בדרך כלל, כ-10 ק"מ ליום ופעם בשבועיים נסיעה ארוכה לצפון. הגורמים שמעניינים אותי הם: רכב אמין, שכל עוד שמטופל בצורה טובה אין לו בעיות. צריכת דלק כמה שיותר טובה. מחיר הטיפולים השוטפים. האם תוכלו לעזור לי בבקשה מי מבין הרכבים יותר טוב? כמו כן אשמח לשמוע הצעות נוספות (בחיפושים ביד2 תחת ההגדרות שנתתי אלו הרכבים שהיו נראים הכי מתאימים).
  2. שלום לכולם, ברשותי פולו שנת 99 (1600 סמ"ק). לפני מספר חודשים החלה לרכב בעייה של טורים רוקדים. הטורים עולים בהנעה לכיוון 3000 ולאחר מכן במשך הנסיעה משחקים בתחום שבין 1300 ל-2000 (גם כאשר אני בניוטרל ברמזור...). מדי פעם הרכב מחליט שהוא עוצר עצמאית תוך כדי נסיעה, בהתחלה יש ירידה קלה בטורים אבל כאשר מנסים לשים גז מרגישים את הדוושה מאוד קשה ואז הוא מוריד את הטורים לאט עד כיבוי המנוע בלי שום הגבה לדוושת הגז. אולם כאמור הבעיה כעת היא שברוב ההנעות הטורים דווקא עולים ומשחקים בתחום הגבוה. חשוב לומר שמצב זה הוא לא תמידי ויש הרבה פעמים שנוסעים והכל מתפקד כרגיל לגמרי. לרכב הוחלפה השנה מצערת ואני מטפל בו במוסך מורשה של צ'מפיון. עשו לרכב מספר פעמים איפוס דרך המחשב והתקלה נעלמה למספר שבועות ואז חזרה. במהלך איפוסים אלו בכל פעם אמרו לנו ש"יתכן" ומדובר ביוניט חום, או אולי סעפת או אולי כל דבר אחר. לפני כשבועיים התקלה חזרה, מאחר והחודש היינו אמורים להכניס את הרכב לטיפול 10000 ביקשנו מהמוסך שיטפל בתקלה. במוסך החליטו שהבעיה היא במפלג והחליפו לנו אותו (נזק של 2300 ש"ח כיוון שהם החליפו גם ברקסים). כמובן שלפני יומיים הבעייה חזרה בדיוק באותה צורה והפעם אמרו לנו במוסך שמדובר במחשב ועלות ההחלפה היא 10000 ש"ח (לא התבלבתי במספר האפסים. מחיר האוטו כולו הוא 13800...). אשמח להצעות לגבי מה צריך לעשות, מחיפוש בפורום ראיתי שעלתה גם אופציה של מנוע צעדים. דרך אגב, לרכב יש ביטוח מקיף, האם יתכן שהביטוח יכול לפצות במקרים של תקלה שמגיעה לשווי הרכב או שמא הביטוח תקף אך ורק בתאונות?
×
×
  • תוכן חדש...