עם נסיון שלי איתם ממש לא!!
קניתי מכונית מ- Trade Mobile וחבר שלי גם כן קנה אצלם בעבר.
מתיחסים יפה איתך רק כאשר אתה מתחיל לחפש מכוניות, מציעיים מכוניות והכל יפה וחלק. ברגע שמצאת מכונית שאתה מעוניין בה, מתחילים לשכנע אותך שזה יד ראשונה, נקי (הם עושים תיקוני צבע, פוליש ושמים ניילונים פלוש בושם). נראה מאוד נקי, יפה ומסודר.
איפה הבעיה?
כאן הרשימה:
מחיר האוטו - מעלים אותו בכוונה, אין שום תמורה לכסף, מכונית יפה מבחוץ אבל יש מלא (!) טיפולים, תיקונים והחלפות חלקים בעוד חודש - חודשיים. אגף,לא תגלו את זה בבדיקה לפני הקניה עם מכונה מתקדמת, החברה בטרייד מובייל (Trade-Mobile) יודעים להסתיר את הפגמים טוב.
ביטוח רכב - אל תעשו אצלם בשום פנים ואופן, רמאות..
הבטחות של סוכן - כל ההבטחות תדרשו שיהיו רשומים על דפים ולא רק בעל פה
חלקים שהם מוכרים - לא לקנות מחירים גבוהים
אחרי הקניה - אחרי ששילמתם כסף, יחס יהיה שונה, אם תנסו לבקש משהו כמו - לקבל חוזה בפקס, לקבל ספר טיפולים לרכב שהם לא מביאים לך,אלא שולחים לאותך למוסך מורשה, ועוד ועוד דברים קטנים שהם "שכחו" לעשות..זווא
אחריות - תשכחו מזה, כשמתחילים בעיות לא יטפלו בהם כראוי, תצטרכו לרדוף אחריהם, לחכות חודשים לתיקון ותשרפו המון עצבים..
אנשי המכירות ונהגים של טרייד מובייל - כמו בכל חברות ליסינג גם ארסים בחליפות, קוראים את המכוניות כאשר מעבירים לבדיקות, ללקחות. מחליפים חלקים ממכונית ישנה למכונית חדשה. החלק שעומד להתקלקל מכניסים באותו שעןמד להימסר עוד יומיים. עצה תבדקו טוב טוב מה שראיתם בפעם הראשונה כשראיתם את הרכב. אפילו תצלמו.
הרגשה אחרי הקניה - הרגשה שלי הייתה שעבדו עליי, לא מרוצה מהאוטו. ההרגשה כבר עברה כאשר האוטו נמצא אצלך כבר תקופה מסויימת, אבל עדיין אחרי הקניה לא אמורה להיות הרגשה כזו.
לא ממליץ לקנות מהם, עדיף קצת לחכות ולחפש אותו מאנשים פרטיים (ולא דרך מתווכים כמו טרייד מובייל Trade-Mobile).
מקווה שעזרתי והזהרתי אנשים שמחפשים אוטו חדש/משומש