לפני כשבוע רכשתי רקסטון 2005 דיזל 2700 טורבו ועשיתי לו בדיקה והכל יצא בסדר ובמשך יום שלם נסענו ברכב והכל היה תקין.אך לצערי ....למחרת בנסיעה קצרה מחוץ לעיר ממש לפתע התחמם לי הרכב והמזגן כבה .........לאחר המתנה של כשעתים וכ"ו הגיע איזה מוסכניק החליף את המים וגומיה ולמחרת נדלקה לי נורת הצ"יק והרכב זייף לי נסעתי למוסך מורשה ושם אמרו לי שנשרף איזה חוט שקשור לטורבו וזה דיווח על תקלה ולכן הרכב זייף.ובענין ההתחממות ברגע שיש מים זה בסדר והרכב לא מתחמם אלא זו תקלה ידועה.....שיטפלו בה בהמשך ולצערי שוב היום התחמם הרכב .....יש למישהוא מושג בענין.......