שלום, אני מחפש רכב בהשקעה של כ 20,000 ש"ח.
ראיתי שבמחיר של יונדאי אקסנט שנת 2003 אני יכול, בערך באותו מחיר לקנות אופל אסטרה מרווח יותר.
מדוע המחיר של האופל כזה נמוך ביחס לגודל שלו? האם יש לו בעיות כרוניות?
האם יש ליונדאי אקסנט משנת 2003 בעיות כרוניות שכדאי לדעת עליהם מראש?
תודה