ברשותי רובר 25 שנת 2002 150 אלף קמ. בסופש שטפתי את האוטו ושטפתי גם את המנוע.
בנסיעה אחרי שטיפה הכל היה בסדר. האוטו עמד יום אחד עכשיו אשתי נסע נסעה איתו לעבודה,והיא
אומרת שהאוטו מגמגם ממש קופץ כאילו חסר לו טורים ועל הסקאלה הוא בסדר. בנוסף ריח שרוף
ונדלקה לה נורה אדומה שבין הסקאלה של הטורים לסקאלה של המהירות למטה.ולא מצוייר ליד הנורה שום דבר.
מישהו יודע על מה מדובר? כנראה שנכנס מים לאיפה שהוא.
אבל איפה אני צריך לבדוק.מה יכול להוביל לבעיה כזאת?