Jump to content

nyc

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של nyc

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. שלום לכולם, אני חבר חדש כאן, אחלה פורום ! יש לי שני שאלות לגבי מנועי TSI בגולף 6 ,איך זה ייתכן שבשני גרסאות ה- 1.4 TSI ישנה צריכת דלק זהה (לפי היצרן 16.7 ק"מ לליטר) כאשר אחת מספקת 122 כ"ס והשניה 160 כ"ס ? ממה בדיוק נוצר ההבדל האם המנוע לא אותו מנוע? 2. האם מישהו יודע את צריכת הדלק האמיתית של שני הגרסאות האלו תודה, נתנאל
×
×
  • תוכן חדש...