שלום לכולם, אני חבר חדש כאן, אחלה פורום !
יש לי שני שאלות לגבי מנועי TSI בגולף 6 ,איך זה ייתכן שבשני גרסאות ה- 1.4 TSI ישנה צריכת דלק זהה (לפי היצרן 16.7 ק"מ לליטר)
כאשר אחת מספקת 122 כ"ס והשניה 160 כ"ס ? ממה בדיוק נוצר ההבדל האם המנוע לא אותו מנוע?
2. האם מישהו יודע את צריכת הדלק האמיתית של שני הגרסאות האלו
תודה, נתנאל