Jump to content

גיא גיא1

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי גיא גיא1

  1. האוטו עדיין באחריות וכבר יש צורך להחליף את כל הצמיגים שוב. ברור שעשינו כוון פרונט, כבר יש לי מנוי קבוע שם. ותמיד הם מוצאים שהכוון פרונט תקין...
  2. אין לי כרגע את מידת הצמיגים, אבל הם מקוריים ונכונים לרכב על פי היצרן ולפי מומחי צמיגים. הרכב התחיל עשות פשוט רעש של טרקטור כשהוא עובר את ה-90 קמ"ש בערך אולי אפילו פחות. על פני הצמיג, בצד שנוגע בכביש יש פשוט גלים. כשאתה מעביר את היד על הצמיג ניתן להרגיש אותם. מצד שני הם לא מספיג בולטים כדי שיראו אותם בעיין. הצמיג כאילו התנפח מעט, אבל ארבעתם באותה הצורה.
  3. שלום רב יש ברשומתי רכב פאסט בן שנתיים. הרכב אחרי 40,000 קילומטרים גמר את הצמיגים: 4 צמיגים קיבלו גלים על פני הצמיג, בצד שיש לו מגע עם הכביש. כשהגעתי בתמימות להחליף צמיגים כי זה כמובן מה שאמרו בחברה אמר לי הפאנצר מאכר שאני ממש לא הראשון שהגיע אליו עם אותו הסיפור. היבואן בדק את הרכב, את המיתלים, את הברקסים ואז שלח אותי למעבדה של יבואן הצמיגים. יבואן הצמיגים (המקוריים של החברה) אמר שזו בעיה שבאה מהרכב. נמאס לי, קניתי 4 צמיגים חדשים על חשבוני ואז פיתאום נזכר הסוכן של הרכב שממנו קניתי את הרכב להשתתף בחצי מקנית הצמיגים (אולי כי גם הוא יודע שאני לא היחיד עם אותה הבעיה....?). עכשיו אחרי 15,000 קילומטרים עם הצמיגים החדשים וכבר מתחילה שוב הבעיה וכמובן שהיבואן לא רואה את הבעיה. אני מחפש עוד בעלי פולצוופאגנים עם אותה הבעיה כי ברור שיש עוד כאלו או כאלו שקנו צמיגים כי לא ידעו שזו בעיה של החברה.
×
×
  • תוכן חדש...