שלום, אני רוצה לקנות רכב יד שניה ואני מתלבט בין כמה רכבים.
-הראשון זה דייהטסו סיריון משנת 99, ורציתי לדעת אם הוא אוטו חסכוני ואמין.
-חברים שלי המליצו לי על ניסאן אלמרה, אבל אני לא חושב שכדאי לי כי הבנתי מהם שהיא גם אוכלת דלק.
חיפשתי קצת בפורום וראיתי גם שמציעים דייהטסו שרייד, פיג'ו 106, פיאט פונטו ורנו קליאו.
הבעיה היא שהמבחר גדול מידי, ואני לא יודע על מה ללכת שיהיה מספיק חסכוני ואמין.
אני גם רוצה שהרכב יראה יחסית טוב, כלומר שלא יראה כמו קופסא.
מינימום נפח 1300, ואם אפשר כמה שיותר להשאר על ה10K, אלא אם כן יהיה לי שווה לעלות טיפה.
אני אשמח אם תוכלו לעזור לי, אני מתכנן לקנות רכב בסוף החודש הזה, אם אמצא כמובן.