שלום חברים!
אתמול זיהיתי שהנורה הקידמית השמאלית ברכב חלשה כשהיא פועלת על אור דרך (עובדת,אך מאירה חלש).
באור גבוה שני הפנסים הקדמיים עבדו בצורה תקינה.
היום החלפתי את הנורה הבעייתית וכרגע היא תקינה, ווכמה שעות לאחר מכן ראיתי שאחת הנורות בצד ימין מאחורה לא עובדת.
אני די בטוח שיש איזו בעיה חשמלית.
בחודשים האחרונים החלפתי נורות ברכב בתדירות קצת יותר גבוהה (מכיוון שלא היו תקינות כמובן).
למישהו יש השערה מהי הבעיה?
תודה!